Tuesday 27 September 2011

blurr !

Assalammualaikum sume. haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa . oke , st0p it ! =_= . awat nan aku nh ? huhh , blur weh . pesal ekk ? tadi aku tetid0 , mase tenga mcg nan dye . hee ~ aku cm 0tw demam jea . hmm , tama0 lha demam . siyes cakap , tama03 ! tp , lau da mmg aku harus demam , redha jela . an ? #bong0k lha. . ae nh at skul , bereh-bereh jea KECUALi sal set-set KAROO uwh ! ! fuck all of u damn much ! ! ! #puihhhhh ! ta minad t0l lha na gad0-gad0 nh tapi dak-dak tu yg stat dulu . meke da la juni0r tp langs0ng tama0 respect kami yg seni0r nh .=_=  ade ke pat0d ketue geng d0wang g jerid kar00 kat kami at dataran sk0lah ? huhh , ta matang lha weh . ta puas ati dtg jupe face-t0-face nan kami lha weh ! HAHA


#jage-2. aku tembak k0wang. FiRE !

 
PENGAJARAN >>> respect is imp0rtant alth0ugh its just 4 a simple thing . da simple thing make an imp0rtant thing perfect .
tuh jee aku na m`bebel ari nh. kbye !

No comments: