Wednesday 30 November 2011

hehh,, emo terlebih ker ?

Assalammualaikum n hye sume :)

tata0 la nak tulis pe. padahal tadi hati punye lha mer0nta-r0nta nak menulis. haishh ! -____-

oke. sekarang cuti sekolah hujung tahun. then,, sesi persekolahan tahun  2012 akan bermula. means,, aku akan berhadapan nan sesuatu. ape ? SiJiL PELAJARAN MALAYSiA a.k.a SPM. means lagi,, no tv,, no henfon,, no facebooks,, no belog n no love. #sabet ke love tuh ? haha

oke oke. back to topic. heh,, emo terlebih ker ? ade yg terase ? sory. aku pun berade dalam golongan yg kekadang terlebih emo. #tteeeeeetttttttttt

emo tuh shortform bagi emosional @ bad mood .

ce luangkan mase jap untuk pk ape mende yg buad kite emo terlebih tuh. #hmm.. hmm.. hmm..errrr....

cuk0p lha tuh buad muke blur mikir padahal korang tak mikir pun kan kan kan ?  mende neh simple jee bagi aku. sume mende leh wat kite emo. br0dben kite slow l0ding page pun leh wat kite emo. manusia manusia. padahal mende tuh bukan edop p0n. setakat menyale-nyale jee. tapi,, penting an untuk sambungkan kite nan dunia teknologi. #ayat ape nh ?


oke. lets think more and more. aisehman ! aku tak leh nak pk r. otak tenga serabot bagai. hehh,, damn it ! -______-


pendek kate,, bahaye lau kite terlebeh emo. aku penah nanges semalaman samapi migrain aku mai. pehh,, saked tayah cakap lha. mase tuh lau telan panadol ke ubat ke memang tade maknenye. tuh belom tambah lagi nan mate aku bengkak. huhh,, sengal an aku menanges ?


sebenarnye dengan kite menangis tuh la segale masalah dapat dikurangkan. try la lau tak caye. sekarang ni pun tenga kesat aer mate. hihi.  





No comments: