Sunday 20 November 2011

no words can describe it.

oke. siyes aku cakap,, tata0 na stat dari mane. huhh ! my past make it m0re dificult t0 explain it t0 him. dun0w where t0 stat. aku na wat yg terbaek utk dye. tuh janji aku. tapi semalam,, aku mungkir nan janji-2 aku sendiri. its really-3 stupid ! -akubencidiriaku!- hmm. . awak,, saye mintak maaf sangad-2. s0s0ry ! tade niat na sembunyikan pape-2 dari awk. saye tak0d awak anggap saye yg bukan-2 jeh. awak cakap camtuh lha jugak perasaan awak mase awak sembunyikan hal yg ari tuh. sebab tak nak saye anggap awak still ade pape nan dye. ye,, saye ta0 saye salah. mase tuh un saye cume na an perhatian dari awak. (mengade jea lebeh. an ?) s0ry awakkkk !

s0k na hang0ut nan awak. ta kire pe yg halang. muktamad ! harap awak akan jadi cam dulu semule. sayang awak. kbye~

No comments: