Sunday 4 December 2011

Assalammualaikum n hye sume :)

camne ari korang ? oke tak ? aku oke jee ari neh. tapi,, mate ngat0k sungguh a. kes tido lewat semalam. sanggup a weh. mr.rinaqaisa aku kol en ? lau korang un mesti suke jugak. ke ade yg menyampah ? err...

eh eh,, perasan sesuatu tak ? pasal belog aku neh la. ha,, semat tak semat tak ? mesti la kan. sebab adenye cik nina  kite. hikhik ><
thanks tau nina ! sayunkk kamuu. meh nak kiss pipi tuh siked,, mmuaah :*
dea neh baek tau dan mesti lah rajin sebab boleh tolong aku edit belog aku yg serabai bagai neh. aku suke sangad ! naknak dea dapat buad belog aku jadi purple polkadot. pehh,, terbaek lah dear :)

haha. aku kan suke sangat nan wane purple neh. rase semangat gilegile weh nak bukak belog. hee :) .
ade cite baru tak ? emm,, aku ade asenye. macam nak buad tut0 la sal ngeditngedit belog neh. hehe. tapi,, nanti lah. -,-

rase macam nak buad tut0 sal amek lagu dari youtube then letak kat belog kite. camne ? jangan lupe cekid0ut yeah ? ! kbye sume.

No comments: