Thursday 8 December 2011

contest candid time ! ==`

Assalammualaikum and hai semua :)
unaa back. #haha. cam la aku hilang en ? dan ade yg kesah ke ?
aku tengah sakit gigi lah. baru lepas makan coklat cadbury. #padan muke.
tak boleh nak tidur lagi lah. s0,, aku buad BW. ha,, rajin kan aku ? #aceceh. owg laen da wat lame da. hakhak

aku jumpa `contest candid time` by adek muna. wahh ! gempak lah tajuk dia. sebab aku rasa cam banyak jee candid-2 picture lam lappy aku. aisehmenn.. yedop eh candid ? hope yes lah. :)

oke. here we go.

syarat pertama : follow blog adek muna. - DONE

syarat kedua : buat satu enrty tentang contest candid time. - DONE

syarat ketiga : letakkan banner contest dalam entry. - DONE



syarat keempat : sertakan gambar candid. - DONE



syarat kelima : tag 2 orang kawan - DONE
---> kawan yang di tag - cik nina dan cik ojaa.

gambar neh memang candid sungguh tau ! tak leh blah tul la masa ni. pape un hope boleh menang.

eh eh,, tapi ada lagi lah. nak masuk kan jugak boleh tak adek muna ? boleh la yea ?  

#pic 2


mase neh sume berterabur jee na snap. tetibe kamera da snap. huhu.

 hope dapat lah jugak menang eh ? doakan unaa tau. trimas~ kbye.





No comments: