Friday 27 January 2012

Lepaking


hai hai. korang sehad semuanya ? Alhamdulillah, yang tak sehad ade takk ? Kalau ade, jom-2, aku hantarkan korang ke klinik.  Nak tau something takk ? Nakk ? kayy, sediakan nasi goreng sepinggan tau. sebab cerita ni panjang kod ! 

semalam kan, aku keluar bersame si kecik comel aku. sape dea ? mestilah dengan Hamdah a.k.a Leya  . kayy, tersangat lha excitednyee. serius cakap. xD
Plan nak keluar hari Khamis, tapi aku hari Rabu pun pergi lepak kat rumah Si kecik neh. Banyak hal nak story. acece~ Kalah PM kan ? 

Selok berstory morry samapikan kami decide nak pakai t-shirt, skirt labuh bersama shawl/pashmina ditambah dengan flat shoes. kayy, simple en ? Biar simple asal sempoi. HAHA, ade ke gtu ? Layan jela. 

 Bila malam lak selok texting dengan si kecik neh. Punya lah semangat 1 Malaysia nak keluar punye pasal, huhu. kayy, tak de kaitan pungg ! 
Pagi Khamis tuh aku lewat bangun sebenarnya  sampai ibu aku pecahkan pintu bilik aku baru aku bangun. Fuyoo ! terer tak ibu aku ? Sila jangan percaye. -,- lalala~

Aku malas nak bangun sebenarnye. sampaikan si kecik aku tuh mesej, aku buad-2 tatau jee until someone neh text aku . terus bangun ! HAHA.  siape dea ? teettt~ biarlah rahsia. 

Tengok jam baru pukul 8.05 pagi. Si kecik aku cakap, pukul 9 pagi kot gerak. Watlek suda, awal lagi kan ? Eh eh, damn it ! Lambat suda. -,-
Aku un gerak cam robot. Basuh pinggan, kemas rumah, iron baju, pashmina bagai and pergi mandi. Oh goshh, sebelum masuk bilik air usha jam dah 8 lebih. Kay, takut giloss lau aku lambat. acece~ memang perangai aku tak suka sangat kalau orang yang harus tunggu aku. :)

Around 9 pagi aku dah siap. Call si kecik neh, last-last dea cakap dea tengah siap bagai. Kayy, lambat lagi la neh. Muka suka sebab boleh aku makan roti jala ibu aku buat. Sedap hingga menjilat jari woo !
Masa ni ayah aku dah bising giloss sebab tunggu si kecik aku ni sampai. Almaklum lah ayah aku kan tak caye aku nak keluar dengan si kecik aku nih sebab.... Kfullstops, malas nak cite.

Then, aku malas nak bising, aku tidur. Bagus kan ? HAHA. pukul 10 pai baru lah nampak si kecik aku ni sampai. Terus naik kereta and voommm~ Sampai jee kat Kuantan, kami cari toilet dulu. Betul kan siket-2. Pergi bank CiMB dulu, sebab si kecik nak rompak. Alhamdulillah, sekejap jee. Terus kami berlari pergi Kuantan Parade, nak pergi BSN jee pung. Masuk-2 jee, MasyaAllah. Punye lah ramai orang. Aku pun terus amek nombor, konon nak cepat la kan ? Last-2 hampeh ! Nombor sekarang 033. aku ? 089 weh. 089.

Then, kitorang pun menunggu dengan sabar. Dah siap rompak bank bagai, misi dijalankan. Misi ape ?
Misi untuk shopping ! HAHA. kayy, selokk . sebab dah lama tak hangout dengan si kecik ni. Beli tu beli ni. Duit rm200 habeh gitu jee. Terbaek la kan ? Bising ibu aku. agaga~

Dah dah la aku mengarut kan ? Nasi goreng korang dah habeh lom ? Alolo, minum air pat pat. nanti tercekikk. hee~ Layan pic jum ? Tama0 ? Jom la, aku cepukk kang ! AHAHA :)








tralala. kami happy sangat dapat hang hari ni. Penat woo sendi-2 , tulang-2 kami berjalan.  Tapi aku sedih sebab tak dapat hang dengan dea dah. ;( 
kbaii !

p/s ---> tau dah kami tak cungg cam kamuu, jangan kutuk dear. kami pungg ciptaan Allah. :)






No comments: