Sunday 26 February 2012

enrty yg tade tajuk .


hai hai . aku terasa sungguh bosan sekarang. ade jee yang mereka mereka yang sungguh la SAKAi, tah la mengapa. atoto~

ehem, SPM camne unaa oii ? HAHA. sungguh cakap tade pulak aku bukak buku nak study pape. :)
terbaek takk ? biase la kan kan, hewhew ?(Y)
em, hari esok kan aku ade rehearsal Forum. Sabtu ni dah pertandingan kat Pekan. debar giloss rasa. Harap-2 semuanya selamat , b'jalan nan lancar. dan kejuaraan itu milik kami . \amin/

Capital S aku pula tatau pe cer. rendu sangat rasa. tapi,  just bagi dea masa kan untuk rilekskan diri sendiri. aku dah blurr sesangat. bla bla bla . . .

sekarang ni pungg tengah sebuk-2 bising bangaa dengan bebudak ni. pening kepala dah aku dengan En.SPM ni ha,, serabut bagai la dea ! -.-
kalau tak nak amek spm boleh tak ? boleh kan kan, kayy, terima kaseh la. HAHA

rasanyee, dah melalut k0d aku melalut-lalut ni. nak mandi dulu. malam ni ade kelas pulee. kbaii :)

No comments: