Wednesday, 14 March 2012

Terukir di Bintang



Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku coba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia
Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan… kamu…
Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa dihatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu
 

Ohh Tuhan, andai saja kau mengerti isi perut, peparu, limpaku ini, sesungguhnya aku sangat merindui dea .  \acee, nak mengarut pulak ./ Kayy,  aku nak sangat pergi ke bintang, ambil satu bintang ke, simpan .  Boleh tak ekk ? =,=

Lagu Terukir di Bintang ni sebenarnya, aku baru perasan . hee~ Tetiba pulak aku jatuh cinta dengan lirik, rentak lagu ni. Awesome kan kalau Yuna yang nyanyi ? Tapi, betul lah, kan ?
Kayy, lupakan. Eghhhh ! sekarang school holiday kan ? Aku rasa cam tak holiday je. Pehal otak wa ni ?! 

Homeworks kan, setiap subjek ada kerjanya. lalala~ Tensyenn i \sila baca dengan intonasi gedikk/ hewhew (Y)
Aku pula tah lah nape meroyan tak tentu pasal sekarang. Bila ada mood nak buad, mula lah datang masalah, datang kerja lain. Nanti-2 dah malas nak buad, mula lah kena paksa wat jugak. \Haloooo unaa ! Hari ni dah Rabu kayy, ahad ni kau dah kene balik hotel tuh. nanti komfem ka ta wat punye lah. /
atoto~
Harap Encik SPM jela rajin nak lawat aku tahun ni kalau tak mesti tak sedar-2 lagi yang aku dah 17 . HAHA.\ teruk perangai./  

Eh eh, aku rindu lah dengan semek-2 aku --> Medah, Piqah, Wana, Along, Sue, Sueha, Alya, Siti, Zue dan lain-2 . Ni wat aku excited nak balik hotel tuh . Awak-awak, kite rendu awak-awak ! Mesti korang tak rendu aku kan ? Aduishhh . . tau lah aku tak penting pungg . majukk ahh . \tibe2, tak sabett/

Okay lah, gtg. Homeworks dah memanggil aku tuh. Kcauuu !







3 comments:

fathiahRAIHANA said...

sukaaaa lagu ni ^^

Unaa \Nafeyqa Qaisa/ said...

hee. . best kan ?

alyn adnan said...

wa... lagu yuna...best3 :D