Friday 17 August 2012

Alkisahh. .


eghhhhhhh ! Rasa sangat-II nak nangis . Kenapa ? Sebab Lalang and sekor berokk sesat ni .
Haihh ! Panas hati . =,=

Dipendekkan cerita, Unaa ada lah membe sorang ni . Kitorang baek lah jugak . Sampai satu ketika dea ada someone yang boleh take care lebih daripada Unaa dan membe-II kitaorang take care dea . Alhamdulillah kalu itu boleh buat dea bahagia dengan hidup dea . Kami sebagai membe dea gembira kalau dea bahagia.

Tapi. . . Janganlah kita mencari kebahagian di atas kesedihan orang lain . Rela eh lukakan perasaan membe yang sentiasa di sisi kita sebab kehadiran orang baru dalam hidup kita ? Memang Unaa akui , i`m not a good person but at least please don`t make my friends cry. :(


Ohh , memang tak sanggup nak tengok membe Unaa nangis hanya sebab someone ni tak hiraukan dea sebab terleka dengan cinta baru kod. Eh, cinta ke if gurl vs gurl ?
Hmm, bodoh and bengong lah kamu sebab lebih rela sakitkan hati membe yang selama ini susah senang dengan kamu , duduk berdiri makan tidur lepak sama-II .

Then , awak yang comel tuh buat status kat fesbuk , jangan kesahkan aku lagi . Ya Allah sayang  . . .
Kenapa dengan kamu ni ? Tak pernah ke kau mengerti yang aku tegur bersebab ? Ke salah aku sebab aku tegur kau ? Kawan aku ? Salah eh ? Aku mohon ampun maaf . . .
Satu yang aku tahu sekarang , kau dah jauh berubah dari kau yang aku kenal dulu. .Sungguh , i miss you ! Tapi, bukan kau yang sekarang . . Kau yang dulu , yang utamakan kawan daripada orang lain . .

Andai memang itu jalan yang kamu pilih , aku takde hak nak menghalang . Just go on sayang , buat yang terbaek . i`m still here as someone thats didn`t know who you are :(

HusnaAfiqah : come on lah . Nobody is perfect . Kawan masa senang ramai , masa susah ? You can count on it . . .














No comments: