Thursday 27 October 2011

kehidupan.

Assalammualaikum n hye sume :)
lame da ta menulis. ase cam kaku lha pulakk. hmm , aku ade t`bace satu bl0g nh. sungguh-2 sedeh lha , menyedar an aku bahawe dalam senyum tuh ade tangisan. dan setiap perhubungan jgk ade halangannye. aku cume leh b`arap n b`usahe supaye hubungan RiNAQAiSA akan sentiase oke n been t0gether forever, amin. ade sedikit cuak jela sbb ade yg m`benci. tp , adat r weh. ta sume mende 0rang suke. an ? sab0 jela banyak-2. :). btw , final exam aku tinggal lgi 7 paper. pah uw , da leh enj0yy ! HAHA. hmm, then , next year aku suda SPM. ulang tayang , S.P.M ! tidakk-2. n0t ready lha. ad0iss..... then , da ne pk hale tuju ed0p nh ha , da taleh na b`gantung pade family semate-mate n yg TER-penting skali , da ne wat keputusan sendiri yg bet0l. arap-2 sume nye will be fine~

hmm. memang tak sedar lha mase b`lalu nan cepad. hehe. tuh lha maen kuad sangad. aku nh nape tah. payah sangad na serius. orang laen sampai due,, tige riyes tapi aku. . . ? #hampeh !

oke-2. aku na wat azam. na jadi orang yg lebeh serius. leh ke ? try dulu a. d0akan aku b`jaye eh ?

#serius camni ke ?

tuh jee. kbye !

No comments: