Sunday 6 November 2011

aidil adha dan sebuah peng0rbanan :)

Assalammualaikum n hye sume :)
aku dalam kete nh,,( nyempat lagi bukak tenenr ) 0tw alek uma. ae nh ae raye aidil adha. pasti lembu-2,, kambing-2,, kerbau-2,, unte-2 n sume yg leh d k0rbankan menangis tersak-esak an ? huhh,, sedeh-2 tp tuh lha sebuah PENGORBANAN yang mulia. :). pagi tadi aku balek kampng. beh ! dapat lepakk-2 nan sepupu-2 aku  walaupun sekejap tapi cukup b`makne~. makan ? k0mpemlha aku makan macam-2 ae nh. huhu. badan un da naek lha. ta suke t0l tp,,mr.RiNAQAiSA aku ta kesah. haha,, saye sayang awk lha ! eh,, agak-2 lau kite sbg manusia nh pe yg kite k0rbankan ? sanggup er na k0rbankan ape yg kite sayang ? mesti payah sangad-2. sebab tuh lha lau kite da dapat sesuatu kite ne hargai bet0i-2 c0z kite tata0 pai bile Allah bagi kite pinjam sesuatu tuh. . .cam skunk,, kite dapat stay kat malaysia,, cuk0p3 b`tuah an ? aku ade family aku,, kawan-2 aku,, n dye,, ak sangad-2 b`syuk0r n aku janji pai mati aku akan hargai n jage d0wang. aku ta an dapat jadi cam skunk tanpe meke sume. thanx ta0 ? ! luv u all ! muaah :* . #gal0pjap.


nh lha pic ksmi bersame-same. chantekk-2 n hensem takk ? # kazen-2 aku jela.


#aw-aw ! h0tstuff weh ! :D

aku da pening lha duk lam kete nh. kbye !


No comments: