Sunday 27 November 2011

wordless sunday

Assalammualaikum n hye sume :)

hari nie ari ahad. bersamaan 27hb november 2011. aku b0san gile lha. tetibe timbul perasaan excited nak sk0lah. tak sabar ase nak jadi dak seni0r. haha

hehh,, wait unaa wait ! kau tak engat ker budak-2 tak matang tuh naek f0m 4 ta0n depan ? aduhh. makin kuca lana lha nampak gayenyee. tak suke -___-

hadoii. bukan jenis aku tak suke manusie nh. tapi k0rang,, budak-2 nh TERLALU SUKE MENJAGE TEPi KAiN orang lain ! huhh ! korang suke ker manusie camtuh ? ? mesti tak kan ?


aku dah tata0 nak watpe nan g0l0ngan yg camni. care aku adalah :

> pekak kan telinge walaupun mulut dorang cam longkang.
>>lau dorang s0und sal privet life aku,,s0und balek !
>>>lau dah melampau-lampau,,kasi pecah lha sama tuh olang ! haha
>>>> berd0a !

tuh jee  k0d. yg laen tata0 lha pulakk. #hee.. oke. tuh jee k0d aku nak membebel. siyes cakap,, tade mood. kbye !


No comments: