Friday 25 November 2011

Assalammualaikum n hye sume :)

sume oke ker hari ni ? alhamdulillah,, unaa oke jee. harap-2 korang sume pun oke-2 ajee. sebenarnyee,, una tenga pk nh. pk apee ? adelah. . . #aceceh,, s0r0k-2 lha unaa nh. dapat penampo kunk ! ngeh~

petang tadi bergayut nan mr.rinaqaisa. t`kelua lha macam-2 cite. puah d0k gelak-2 sampai kan ibu aku un tegur. maluu saye ! >< ase bahgie sangad. haha #ayat koya cam aku sorang ade laki !

tapi an,, aku sedeh sebab dea nak tukar keje far far away dari aku ! #huaaaaaaaaaaaaaa ! ;(
alamak. . . . aku tak0d !
nape tak0d ? meh nak senaraikan.
  • lau dea t`jatuh ati pade gurl laen
  • lau dea ase aku ade laki laen
  • lau dea mintak break
  • lau dea busy jee
  • lau dea lupekan aku

dan banyak lagi KALAU DEA.... haha. st0p it unaa. u must stop it. aku ne pecaye yg dea terbaek untuk aku. iwanna be something yg dea cari selame nh. dan aku jugak ma0 dea jadi s0mething yg aku cari dalam ed0p aku... plz ? #hikhik. una jiwang suda :p

oke. cukop cukop lha tuh weh ! kowang bukan suke un lau aku jiwang jiwang ? an an ? sosory ea ? :)

mr.rinaqaisa aku da memanggil tuh. nanti lha aku share s0mething nan k0wang ekk ? kbye !
#luveyoudamnmuch ! ><































































































No comments: