Thursday 24 November 2011

menjaga hati pasangan :)

Assalammualaikum n hye sume :)
uwhhh.. ari ni kan kan,, indah sangad ! na ta0 takk nape ? nak kan nak kan ? #cam pakse jee. hee,, tak pakse an ? :) 

sebenarnyee kan kan........

aku jupe dea tadi ! #huhu. tuh jee. my mr.RiNAQAiSA lha. sape lagi an ? hepy sangad ta0 ? ! padahal semalam gad0h gile-2. haha. k0wang,, aku pelik lha. nape eh kami asyik gad0 jee lam f0n ? tapi bile da jupe face-t0-face,, n0thing happen ! huhh,, mengape ? aku peliknh  aku pelik nh. haha. jangan wat pelik lha semekk unaa weh ! 

oke. back t0 t0pic. pade pandangan aku lha kan kan lau nak menjaga hati pasangan nh,, setiap pasangan HARUS saling b`t0lak ansur. aku nan mr.RiNAQAiSA aku nh memang h0t temper. due-due lak tuh. lau aku 0r dea takk b`t0lak ansur,, k0mpem deh hanc0ss suda hubungan RiNAQAiSA kami.

selain tuh,, aku selalu pk lau aku wat sesuatu yg tak el0k,, #c0nt0hnyee : CURANG. Ape perasaan dea nanti ? n ape lak perasaan aku lau dea wat cam tuh jugak. memang k0mpem lha aku ta an wat. hehe.

then,, kite kene lha saling caye mempecayai. part nh penting sangad ! sebab lau pasangan kite tak caye kat kite,, memang payah lha. t`seksa. perit. sume ade. asyik-2 dea akan jelez memanjang nan kite. n hubungan tuh un akan slalu gad0h-2. tapi ne engat ta0,, jangan pakse pasangan percaye kan kite.

pah tuh,, selalu lha bagi kejutan untuk pasangan kite. yg gurl-2 tuh leh lha wat kek ke,, muffin ke untuk b0y kite. wat kad ucapan ke. #part nh,, aku rajin masak jee untuk dea. tapau kasi dea bawak bekal g keje or stok melantak kat uma. muehehe

pah tuh,, kite kene lha slalu share. sharing is caring u !share masalah ke. or share bajet. c0nt0hnyee : if slalunye lau hang0ut, dea yg belanje,, pe salahnyee lau hang0ut nanty k0wang yg belanje ? bajet ciputt ? dunt w0rry. k0wang leh beli aiskrim malaysia satu then k0ngsi same-2. lagi sweet kan kan ? huhu





ase-2 nyee tuh jee k0d. ade mase nanty aku share lagi yerkk ?
selamad menjada hati pasangan ! :)
kbye !


No comments: