Wednesday 23 November 2011

kecewa ker aku.. ?

Assalammualaikum n hye sume :)
k0rang ape cer ari ni ? ok tak ? alhamdulillah if oke. yg tak oke tuh,, (cam aku ! )kite same-2 lha b`sab0r. keh ? mungkin nh sume dugaan dpd Allah SWT pade kite. Insyaallah nanti akan ade hikmah untuk kite. ape hikmahnyee ? #jap nak pk...err...

ala,, hikmahnyee kekadang kite ta perasan un. c0nt0hnyee :
kite tensi0n pakwe kite wat tata0 sal kite (masalah ke tuh unaa ? :p),, then,, kite puah lha d0k mikir nape lha jadi cenggitu. last-2,, dea wat surprise befday party utk kite. siap nan cincin kawen u ! haa,, hikmah an-3 ? #say yes plz ? hehe

tadi aku d0k meng00gle,, jupe lha nh.

#yg islam jelaa ea ?

DOA. 3 huruf yg mampu menjadi senjate kite untuk menghadapi kekecewaan yg kite hadapi. kadang-2 tuh tak salah if kite nak jerit kuad-2,, k0yak-2 kan kertas or menanges sepuas-puas hati kite. sebab tuh dapat mengurangkan rase kecewa kite. #aku pun tenga keceweee....

sebenarnyee...aku baru lepas nanges. hehe. tah lha mengape. mr.rinaqaisa aku off f0n. aiyakk ! kenape sayangg ? ? aku un tata0 kenape. just mampu wait n see jelaa. aku harap sumenye oke. amin~

tuh jee k0d. jap lagi leh update lagi. lalala. kbye !


No comments: