Wednesday 7 December 2011

Contest You and Me :)

Assalammualaikum and hai semua :)

enrty kali ni pasal contest `You and Me`. sweet kan kan tajuk dia ? Haruslah ! sweet like candy. macam owner contest ni. #hihi.

ni banner contest tuh. kemahh kan korang ?



ni pulak gambar yang aku pertaruhkan :




gambar ni gambar aku dengan besties kesayangan aku,, Nur Ashikin binti Mohd Nor a.k.a Ekin. she so cute ! aku kawan dengan mok cik sorang ni kawan dari kami form one lagi. kami kenal dekat hostel SMK Abdul Rahman Talib, Kuantan. masa ni macam-2 hal yang kami lalui. manis, masam, pahit, suka, duka semua cukup rasa lah. #haha. 


eh,, rumah aku dengan dia masa tuh agak dekat lah. area sg.Lembing. pernah sekali aku dengan dia `demam` sehinggakan kami menangis dengan seloknya dalam bilik air. #huhu. tibe-2 kantoi dengan akak senior. terus warden benarkan kami balik rumah. waktu tuh da malam. parents aku dah sampai tapi parents dia tak. last2 dia balik dengan aku. keluar jee pagar sekolah,, kami sengih sampai ke telinga. happy punye pasal ! #haha.

tapi,, aku pindah sekolah. masa ni sedih gile lah. dia tidur dengan aku sepanjang minggu last aku kat hostel tuh. buad aktiviti semua dengan aku. sampaikan tidur nan aku. so sweet ! >,<


bermula lah sesi persekolahan aku di smk Sg.Lembing. walaupun dah lainlain sekolah, kami tetap saling berhubung dan hangout samesame. naik form 2 ekin pun pindah ke smk sg.Lembing. serius aku rasa teruja and happy gilegile piggy weh dapat satu sekolah and kelas kembali. macam-2 aktiviti yang kitorang buad samasama. kena denda nan cikgu. eh,, pernah kan cikgu sejarah marah kami bapokk gile teruknyee. dah lah depan bebudak kelas. sumpah rasa terhina giler ! tapi tuh semua hilang tapi rasa terharu datang sebab kami berjaya handle tuh sume bersama.
thanks dear. sayangg kamuu lah. :*


naik form 3 lagi sekali aku harus pindah sekolah. erghh ! tension weh. tapi,, ada gak masa-masa tertentu bila kami free kami akan hangout. macam cuti kali ni ekin tido rumah aku. excited tahap gaban ! #haha. hope picture ni lah bawak rezeki pada kami. #huhu. doakan kami ada rezeki eh ? aminn~ sayangg muu mok cik !









No comments: