Wednesday 7 December 2011

shittt !

Assalammualaikum and hai para blogger,, staker dan insan-2 yang sayangkan aku. #muehehe :)

macam mana hari korang hari ni ? oke ? ke wordless wednesday ? #bhaa..
aku kan sebenarnya tak berapa nak faham lah mengapa orang-2 selalu jee caakap yang wednesday is wordless ?? ada sesipa nak kasi info untuk aku tak ? #hihi >,<

ada tak antara korang tertanya-tanya nape enrty aku bertajuk `shitt !` ? sebab kan,, besties aku cik nina neh ada join satu group for bloggers kat facebook. bila request dia nak join thats group dah di approved,, dia pun post lah link blog dia. juzt nak dapatkan new friends. new followers. and off course lah nak dapatkan supporting dari para bloggers untuk contest yang dia join. UNFORTUNATELY,, owner group tuh BANNED dia ! ouh,, how shitt ! patut lah group tuh ahli dia sikit jee. habis semua orang dia banned kot. bhaa.... :D

moral of the story ---> kalau kita nak buad group ke apa-2 jee untuk para bloggers,, jaga lah tatasusila anda. adab anda. jangan sesuka hati jee nak banned orang. kalau macam tuh,, better tak payah ! ==`

No comments: