Friday 23 December 2011

...

Assalammualaikum and hai semua :)

lame gile kod aku tak bukak belog aku. rindunyee ! #HAHA.
ape story yerkk ? no story kod. eh eh,, ade lha. 

#story pertame : `OMBAK RiNDU`

oke,, 13hb Disember baru ni aku g tengok movies ni. with my beloved mum and 2 litlle brothers. not bad lha. sedih aku weh teresak-esak menangis. #hihi xD

#snap-2 !


#muaahh siked :*



#story kedua : `HANGOUT NAN DEA`

ade lha bile kan aku hangout nan dea. sumpah excited ! #hihi. tapi ade manusia bangang kod sibukk lah nak follow. kfine,, kau follow lah aku sampai mu mamposs ! erghhh ==`
memang damn lah akak,, abang and adek tuh. ee,, sebek weh muke aku. mule mule excited sangat. last last,, hilang mood aku.
cakap nak tumpang g temuduga. #ade eh ofis bukak ari ahad ? --`
then, boleh lak nak follow aku nan dea ! memang aku tersentap habeh lha. and boleh pulak manusie-2 tuh cakap aku sombong ?! err.. SHiTTYOUDAMNMUCH !


p/s : hidup jangan menyusahkan orang. ==`


#Story ketiga : 'HANGOUT NAN MY DEAR SIS'


hang lagii ? cuti sekolah kan ? harus lah. best woo hang kat Sungai Lembing. dah banyak gile kod perubahan kat sane. selok jap aku nan kaka aku. sape ? kak mida lo. my beloves sis. :)
jemput lah mai sungai Lembing. sure anda tak rugi. #kikiki. promoter~
tapi sedeh sebab lupe giloss nak snap-2. almaklum lah hujan. -,-


p/s : jangan main hujan. nanti demam cam aku. bhaha :)


kbai !





No comments: