Tuesday 13 December 2011

err...........

Assalammualaikum and morning.
weh ! aku tak tidotido lagi ni. hadoi ! sekarang dah pukul 5.03am. eerghhhh.... ==`

tak tahu lah kenape. susah gile mata aku nak tido. guraugurau manjee gtuh. #haha. cepuk kang baru tahu. xD
tido lah mate weh. dah la ibu aku ajak tengok the best movies 2012 kod, `Ombak Rindu` kureng 6 jam lagi. ade aku tido lam panggung kang !

haiyaa ! aku mengharap ni semoge mate aku segar bugar. aminn~ 
b,, a0k dah nyenyak tido ke ? ibu ? adekadek ku ? bagusnyee. aku ? 0_0

malammalam ni #eh silap. 
pepagi ni tade idea lah pulak nak menaip tapi still nak menaip ! eh,, ingat tak contest yang akumasuk hari tuh ? ala,, contest yang ni lah. dah ingat ? oke, good. :)


em,, contest tuh kan kire pakai like dari bebudak fb. deebar gilegile piggy dah aku nan ekin sebab takud nobody will like it. #huhh! sabau jela. ;(
alhamdulillah. sekarang dah 219 likes. happy weh ! thanks tau kepade awakawak yang comel and hensem tuh sebab sudi like. :)


then,, aku nak tuka lagu untuk belog ni lah. tapi, lagu pe ekk ? rase cam nak isi lagu kisah dongeng by stacy jee. tapi cam... tatau weh ! unaa blurr. -,-
wait and see jelah. tadi sempat blogwalking belog someone yang hoy. pehh ! meme terbaekk lah. :)


p/s ---> teringin gak orangorang kenal aku. :p







No comments: